Dibuix artístic. Proposta de treball per setmana santa

M’hauria agradat tant que la idea fos meva… però no és així! No passa res, és important saber aprofitar les oportunitats que t’ofereix la xarxa i els contactes per millorar la pròpia pràctica docent.

Fa un temps la Verònica Algaba, exalumna de l’escola i interiorista, em va ensenyar un treball que havia fet a EINA, l’escola on va cursar el Grau en interiorisme.  La proposta era la d’intentar transmetre l’admosfera d’un espai interior a través de dibuixos, però també amb la possibilitat d’incorporar textos.

La Vero va representar una cafeteria i va fer un treball molt poètic, com no podia ser d’altra manera.

He proposat als alumnes fer un treball similar per aquestes vacances. M’han demanat que enllaci el treball de la Vero que he fet servir com exemple, així que aquí el teniu.

Us el enllaço cap al seu bloc perquè estic segur que més d’una i de dues quedereu al·lucinades amb els seus treballs!

 

 

Anuncis

Deixa un comentari

