i tot torna a començar de nou, igual, però diferent!

Així és! Anem a poc a poc fent camí cap a un nou curs. Aquest any amb una efemèride important: els 275 anys de l’escola Pia de Santa Anna!!! Tindrem molt temps per parlar-ne, ja ho veureu. En tot cas el primer post d’aquest curs acadèmic el vull dedicar a tots els exalumnes que a poc a poc van obrint-se camí i lloc en el difícil món de les arts. En tinc alguns enllaçats al web i cada vegada que n’afegeixo un de nou us ben asseguro que em fa sentir molt i molt bé.

Que tingueu un molt bon any acadèmic aquells que encara estudieu i un bon any laboral als que ja us heu incorporat al món del treball.

Salut i art per tothom!!!

ismael cabezudo

Anuncis

2 responses to “i tot torna a començar de nou, igual, però diferent!

  1. Isma!!!! Et trobarem a faltar!!! El nostre tutoret…! Vam aprendre moltes moltes coses gràcies a tu! I coses que m’han aportat molt en tots els sentits…!

    Que et vagi molt bé amb els nous artístics!!

    Una abraçada molt gran!

    • Mare meva!!! Però mira que ets ben parida!!! Moltes gràcies pel comentari, jo també us trobo a faltar! Una abraçada ben artística!!!

Deixa un comentari

